17.9.11

Printed mix

LOVE LOVE LOVE!!!!

Printjes mixen, ik hou ervan!
Ik hou ervan om het te combineren op een ''rustige manier''
Lekker een beetje gek maar toch ook weer niet:-)

Persoonlijk vind ik prints mixen het mooist als er gewerkt wordt met extreme contrasten omdat dit het effect versterkt. Contrast in prints, materiaal en in kleur.
Om het rustig te houden moet je zorgen dat het een eenheid blijft.
Hoe je dit bereikt, lees je bij de toelichting van de onderstaande foto's.
Dezelfde soort prints combineren vind ik minder sterk, bv een klein bloemdessin in combi met een grof bloemdessin.
Tenzij de print dezelfde grote en vorm heeft én de kleurstelling van de verschillende kledingstukken het negatief van elkaar zijn. Zie foto 2.
Erg belangrijk is dat je nadenkt over de kleuren die je samen mixt.
Om het rustig te houden werk je met extreme contrasten of juist in hetzelfde kleurgevoel en materiaal. Ik zou geen middenweg nemen.
Ook is een goede verhouding tussen de basiskleuren en accentkleuren belangrijk.
Vind je het leuk maar is dit net ff te heftig voor jou? Mix dan samen met een print sjaal, tas, panty's of Schoenen.
Outfits waarin dit allemaal gebeurt, zijn anders dan anders.
Dus dan ben jij zeker uniek op dat ene feesie:-)

Geweldige voorbeelden hoe mooi het kan zijn om prints te mixen!



Contrasten, daar houd ik van! op deze foto juist weinig contrast in kleur en prints en materiaal.
Het grote contrast tussen jas en rok vind ik erg mooi.
Doordat deze prints een classy uitstralling hebben blijft het geheel chic.






Heel schattig!
Hier zie je dat het rokje in kleurstelling het negatief is van de tuniek.
Ook weinig contrast door bijna hetzelde printje(alleen in kleur) maar toch een sterke combi.
Een sterke eenheid door dezelfde prints, kleur, materiaal en stijltje.




Prachtig contrast in prints en stoffen. WOUW!
Door het kleurgebruik is het een rustig geheel gebleven.



Geweldige hippe kip!
Heerlijk! Hier is er contrast in kleur en prints.
Dezelfde materiaal keuze zorgt hier voor eenheid.
Mooie kleurencombi van deze harde kleuren.
Deze kleuren hebben dezelfde diepte waardoor ze mooi bij elkaar passen.
Dat zou anders zijn geweest als dit groen mintgroen was geweest.Snappie?



Contrast in alles, kleur, materiaal en de print.
Toch een sterke combi doordat deze kleuren erg mooi bij elkaar passen.
Rust doordat er veel basis kleuren gebruikt wordt.
Ook is de trend erg duidelijk.


Deze blazer met geweldige grafische print maakt het tijger printje mega hip!
Qua kleur vind ik het minder sterk. Gelukkig zit de kleur oranje in het jasje. Dit zorgt voor contrast en dus spanning.



Ik hou van kleur en prints! Dat weten jullie nu wel.
Dit shortje is lekker druk door alle kleuren en verschilllende prints!
Toch is deze combi erg rustig en sterk.
Door de combinatie met het rustige stippie printje in de basis kleuren zwart en wit.






Toen ik dit plaatje zag werd ik ff stil. Dit vind ik een prachtige foto!
Hebberig word ik van deze kleuren, materialen en prints.
Waarom is de gewaagde printmix combi van de brunnete mooi en toch rustig????

























Binnenkort nog meer inspirerende combinatie's van mixed prints.
Die ik nu online ga shoppen... See you!

XXX!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten