10.10.11

BE YOUR OWN STYLIST

There are so many way's to work it with your wardrobe.
Be inspired by your own clothes.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen... DOOR PAS SESSIES!!!
Zorg dat je niets vergeet uit je garderobe, en dat gebeurt al snel hoor.
Combineer, combineer en combineer!! je kunt kledingstukken op zo veel manieren dragen.
Maar om dat uit te vinden én om erachter te komen wat jij leuk vind moet je er toch echt tijd in stoppen en jaaa, de vrije aaf of ochtend dus opofferen.
Maar die tijd(en rust)pak je weer terug voor die stap aaf. Omdat je je sets dan al hebt klaar liggen HOE FIJN geen (outfit) stress voor het uitgaan!!
Be your own stylist!


Ik raak vaak geinspireerd door mijn eigen garderobe.
Dingen die ik al af heb geschreven worden met nieuwe items ineens weer top. Wat mega belangrijk is is OVERZICHT!!
Overzicht in je garderobe helpt je om elke dag weer geinspireerd te raken door je eigen kledingkast.
Sorteer op kleur, op model, op stijl, het maakt niet uit.
Doe iets! Dat werkt zooo veel fijner.
Wat ik altijd doe aan het einde van het seizoen is: winter collectie nog even achteraan laten hangen en nog volop genieten van de zomer items.
Die heb je vast te weinig aan gehad namelijk!
En hoe moeilijk het ook is om afscheid te nemen van je mooie zomer items....naar de zolder ermee!!
Dan is je kast cleaner en je bent in het voorjaar weer extra blij met je zomergarderobe(waar je de helft al weer van was vergeten)
Mmmm dit moet ik nu ook echt echt gaan doen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten