25.11.11

MY CHANGED VIEW ON KNITWEAR?

Knitwear ik word er nooit blij van!
Waarom eigelijk niet?? Is het omdat ik kou haat? Omdat het vaak te basic is? Of draag ik het te weinig waardoor ik het de inverstering niet waard vind?
Omdat ik geen geldboom in de tuin heb:-( bespaar ik altijd op de truien en vesten.
HELAAS lijkt het elk jaar kouder te worden en sta ik dus elke ochtend voor mijn kast met de irritatie dat ik niets heb om aan te trekken.
Gisteren kocht sinds lange tijd een trui. Omdat ik hem nodig had (dat zeg ik vaker maar nu was het echt zo!)
Dat het elk jaar kouder wordt is een nadeel. Maar een groot voordeeel is dat de knitwear collectie elk jaar toffer lijkt te worden
Enne ik ga het nog leuk vinden ook!!!!
Vooral de collectie van Romwe.com.....

TO INSPIRE!















Romwe.com http://www.romwe.com/ shop ze!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten