2.1.12

Happy new year!!!

De aller aller beste wensen voor jullie allemaal! Dat het maar een top jaar mag worden met veel geluk en gezelligheid!
Ga ECHT met de goede voornemens aan de slag en stop met twijfelen volg je hartje en ga ervoor!!!!
Soiezo genieten, genieten en nogmaals genieten van alles en vooral van elkaar!

Is iedereen het jaar goed begonnen?
Ik heb dit jaar oud&nieuw samen met mijn love in Amsterdam gevierd. T-Dansant @ Magna Plaza (ja die winkels blijven toch trekken:-)

Zaterdagmiddag vertrokken wij naar Amstelveen, een vriendin vierde oud&nieuw in Maastricht en wij mochten in haar huis(thanks Liaantje) Daar deden wij samen gezellig een oudjaarsborrel en de stemming zat er al goed in.
Met het optutten was ik best snel klaar ik had dit jaar geen outfit stress, alleen nog de twijfel welke ketting(ja altijd is er toch weer twijfel)
Toen we bijna de laatste bus miste omdat ik weer eens de kaarten was vergeten had ik toch nog vette stress(Gelukkig was de buschauffeur in een goede bui en wilde wel ff wachten)
zielig voor Bob die stond vervolgens buiten adem is het bussie(sorry lief)Maar gelukkig alles kwam goed!
Na een paar borrels @ Krasnapolsky tussen alle glitter en glamour twitterde ik Oneeee volgens mij ben ik underdressed(die onzekerheden ook altijd)
Aangekomen op ons feestje viel het gelukkig allemaal wel mee...pfff.
Alles was top geregeld, wat een toffe locatie was dat!! lekkere muziek, leuke mensen, top!
Omdat mijn volgers natuurlijk in mijn hoofd zitten, heb ik leuke mensen op de foto gezet. Dat vinden jullie vast leuk.
De pailletten jurkjes waren in de meerderheid. Veel leuke mensen gezien en te weinig tijd en om eerlijk te zijn ook te weinig zin om iedereen op de foto te zetten.
ER MOEST NATUURLIJK GEDANST WORDEN!!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten