1.5.12

Q-NIGHT&DAY

Heerlijke feestjes vind ik dit soort dagen, maximaal genieten! Q-day vierde ik in arnhem en door mijn nieuwe H&M schoes en jasje was ik zo klaar met mijn outfit. Een dikke tien voor deze avond door de heerlijke muziek@roermondsplein en door alle bekende die daar waren. Q-day vierde ik in Amsterdam voor deze outfit had ik mega outfitstress, vreselijk begin van de dag(vooral ook voor bob) en ik niet eens meer tijd om mijn haar te doen:-( Heerlijk lekker in rondgewandeld en lekker gedanst op een feessie op de wallen. Veel mensen "verkleed" gezien, de lelijkste oranje kleding werd uit de kast getrokken door velen, zonde!(Daar dus geen pics van) Maar goed.... mijn digi is gevallen en helaas kapot, snik! Ik heb niet iedereen vast gelegd maar wel wat foto's op mijn telefoon gemaakt....
Trots op Zwangere vriendin Patricia die er ook lekker de hele aaf bij was!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten