6.8.12

My style: Army jacket

Ik en Jessica op de terugweg van de baby shower.....


Onze vriendin Patricia heeft een baby in de buik en daarvoor vonden wij het een reden voor een feestje, deze suprise party werd zo gezellig dat we lekker tipsie op weg naar huis gingen. Onderweg naar de bus maakte Jessica deze pics. De meeste foto's verdwenen in de prullenbak omdat ze te wazig waren haha jessie kon niet meer stil staan. Wat geniet ik toch van deze dingen!! Mijn lievelingspumps samen met de strakke Sqin zorgen ervoor dat het stoere jackie vrouwelijk wordt. Allebei de items zijn van Zara(oude collectie) De ketting is van H&M, deze kocht ik de dag daarvoor en deze was dan ook mijn uitgangspunt voor deze outfit. Als ik een nieuwe aankoop doe ben ik altijd zo blij dat ik als het even kan ik gelijk aan de "door pas sessie"ga. Het is zo heerlijk: met kleding aan rommelen! Vooral met nieuwe items zit ik vol inspiratie. Als ik op stap ga is dat nieuwe item dan ook vaak mijn uitgangspunt: zoals deze ketting!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten