1.3.13

Catwalk spring 2013



Catwalk picture's, maximale inspiratie!!! Geen tijdschrift, fashionsite of online shop kan daar tegen op. Met fashion bezig zijn, love it!!! (Dat is geen nieuws) Ik kijk weinig tot geen tv. Het allerliefste surf ik langs de online shops. Toen ik nog geen blog had, zat er veel tijd in het surfen op internet. Van alle favo winkels bekeek ik ELKE WEEK de nieuwe items. Ik keek rond naar streetstyle en catwalk pics. Smulde van fashionsite's en de nieuwtjes. Heerlijk geïnspireerd raken en daarna de kast in duiken voor een doorpassessie. Het bloggen neemt veel tijd in beslag. Natuurlijk zoek ik nog steeds naar inspiratie, ook voor jullie!! Vorig jaar ben ik met een nieuwe baan begonnen. Helaas heb ik nu niet meer zoveel tijd om lekker thuis met de nieuwste mode bezig te zijn. Gelukkig draait het in mijn werk ook om fashion. Anders zou ik dood gaan denk ik (haha grapje beetje overdreven) Heb je niet veel tijd om inspiratie op te doen? Investeer je kostbare tijd dan in het kijken van catwalk pics. Je kunt zoveel ideeën opdoen. Kleuren, sets en stijlen, het ligt allemaal voor het oprapen. Het leukste vind ik vernieuwende trends spotten. Sommige trends die niet gelijk aanslaan en in de sale belanden koop ik dan voor een prikkie. Vaak zie je het jaar daarna dat het terugkomt. Deze zomer op mijn lijstje sowieso: prints all over en Wit, veel wit. Van de stijl zoals te zien op laatste pictures wil ik ook zo graag meer van in mijn kast hebben hangen:-). Heb jij jouw lijstje ook al klaar? XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten