19.3.13

Fashionchick 5 year celebration party


WOW die bril!
Printmix
Vriendin van Demi & Lonneke(rechts)
Demi van Scream
Fashionchick Amanda en van followtheglitter.com
Marlou(& friends)van Followfashion
 
Afgelopen donderdag was ik samen met mijn vriendin op het 5 year aniversary feestje van Fashion chick. Deze online fashion site is niet alleen leuk om te bezoeken voor alle inspiratie. Je vind hier ook alle merken onder 1 dak. Wil jij gericht op zoek? Geen zin om voor dat rode rokje 10 site's af te gaan? Boffen wij even, dat hoeft ook niet. Je kan op Fashionchick.nlzoveel moois onder 1 dak shoppen. Wanneer je het artikel wilt kopen wordt je vanzelf door gelinkt naar de desbetreffende online shop.
De gezellige avond, mede door de lekkere cocktails van cointreau:-) waarschijnlijk ook de reden van de vele onbruikbare foto's. ging natuurlijk veel te snel voorbij. Thema: zwart wit. Ik hou van thema feestjes (uuu als ze niet te moeilijk zijn) Zwart wit combineren is stylish mits er gekozen wordt voor de juiste materialen. Een fel kleuraccent kan zorgen voor een speelse touch. Denk aan clutch, schoenen of lippenstift. Lonneke en ik kozen allebei voor leer. Leer straalt kwaliteit uit. Het is vrouwelijkheid maar ook über stoer. De see trough top kocht ik voor 7 euro bij Monki. Doordat het zo'n groot contrast geeft met het stugge leer vind ik het mooi samen. Lonneke ging voor een lange printblouse die door een knoopje kort werd en zo haar leren legging goed uit liet komen. Parels en leer samen vind ik fantastisch!! Helemaal als het statement parels zijn. Zara heeft hier op dit moment een perfecte ketting te koop. SCOOR HEM HIER xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten