22.4.13

Blogger battle part 3: Printmix

Heerlijke tekst "to hell with my bankacount". Nog meer shirts met toffe teksten vind je HIER@Welikefashion.com. Dit item staat centraal in laatste blogger battle op FollowFashion. Helaas de laatste. Ik vond het zo leuk om te doen! Iedereen die de moeite heeft genomen om te stemmen, lief en super bedankt!! Ik wilde al een tijdje een wit shirtje met zwarte letters. Je kunt daar zo veel kanten mee op. Daarom vond ik deze laatste uitdaging het lastigst. Ik kon niet kiezen voor welke set ik moest gaan. Metallic rokje en leer, minimalitisch met wit en oranje of de summer look. Nou de laatste dus:-) Het strakke lettertype was voor mij de reden dat ik koos voor het shortje met grafische print. Blauw tinten gecombineerd in 1 outfit geven mij altijd een vrolijk voorjaarsgevoel. Nog even een ander accent kleurtje en het is helemaal "Debbie" Check HIER de battle, kun je voor de laatste keer ook stemmen:-) XX

3 opmerkingen:

  1. Gedaan! Je hebt aardig wat % inmiddels :) Ben benieuwd!

    XO,
    www.b-biche.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!!
    Is de sjaal en short van de huidige h&m collectie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jep:-) je vind hem bij op de swimwear afdeling voor maar 10euro. Daar worden we blij van! Hoop dat je hem kan scoren. Xx

      Verwijderen