10.4.13

FollowFashion.nl blogger Battle: Aztec short

Of ik mee wil doen met een blogger battle?? JA NATUUURLIJK, HOE LEUK!! Ik hou wel van een uitdaging (en natuurlijk van nieuwe kleding:-) Samen met twee andere bloggers kregen we een item opgestuurd dat we vervolgens op onze eigen manier moesten stylen. Vorige week was ik ziek (en zielig:-) maar werd wel even blij toen dit super leuke shortje van Denim&Supply door de brievenbus kwam vallen. Als ik aan Aztec denk, denk ik aan festival. Kleur, accessoires, kant en suede booties passen mooi in dat plaatje vond ik. Check FollowFashion.nl voor de sets van de andere meiden. En stem dan gelijk…op mij:-) Natuurlijk ook leuk om de vorige battles te bekijken. Have fun en als je gaat stemmen alvast bedankt!!!! XXX! vote HERE:

2 opmerkingen:

  1. Love your shorts
    You look stunning!
    Your blog is very inspiring
    I follow you!
    Hope you can follow back if you like mine blog too,
    I will be so glad :D

    Lots of love,

    April
    www.freakdelafashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw super combo! Leuke blog ook, bij deze volg ik je ;)

    xx

    www.lottecln.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen