26.5.13

Inspiration: Festival


Boho. love it!! In de zomer vind ik dit stijltje helemaal geweldig. Vandaar dat ik deze foto's om gek van te worden met jullie wil delen. laat je inspireren en duik daarna je kast in! Ga lekker mixen en matchen, trek alles bij-, over en onder elkaar aan. Overdaad aan sieraden en go! Zo makkelijk is het natuurlijk ook weer niet. Maar geloof me dat als je de styliste gaat uitgangen met jouw garderobe kom je tot de leukste outfits. Neem er rustig de tijd voor! Vind je dat lastig? Voor je aan de slag gaat, Google dan eerst op afbeeldingen en laat je inspireren door de meest waanzinnige foto's op het web.(linksboven de startpagina) Op die manier duik je helemaal in een bepaalde trend. Google bv boho chic, lace, feathers, festival outfit, statement accessoires, kimono, Coachella, maxi dress etc etc. Zo zoek ik ook altijd de inspiratie voor mijn blog. Leuke bezigheid. Leuker dan TV, vind ik dan:-) suc 6! Hoop dat je geïnspireerd wordt!! Kus kus

1 opmerking: