5.7.13

Baggy chic

H&M mesh top, blazer and jewelz-Zara boyfriend denim-Mango clutch. Soms ben ik uuuuuren met sets doorpassen bezig, en kan dan nog steeds niet iets leuks vinden. Met deze set was ik plots in één keer klaar. Ik had de "good old" baggy denim maar weer eens uit de kast getrokken. Het was lang geleden dat ik hem voor het laatst had gedragen maar gaf mij nu ineens weer inspiratie. De ankle boyfriend denim is een goed voorbeeld van een perfect basis item. Een "loose denim" gecombineerd met vrouwelijke items heeft mijn vette, vette voorkeur. De (basic)witte blazer krijgt gelijk wat meer pit door de stoere denim en de sporty mesh top. Deze kocht ik afgelopen winter bij H&M Divided. Deze top is een verrassend detail als het als een soort extra laagje ergens onder uit komt.HIER De top heeft eigenlijk een lage hals aan de voorkant. Op deze foto's draag ik hem achterstevoren. Met een hoge hals vind ik het stijlvoller staan. Het laat ook de ketting mooier uitkomen dan wanneer deze direct op mijn huid zou vallen. Prachtig hoe dat koper kleurt bij het wit. De accessoires zijn geen setje maar toevallig had ik soortgelijke items in mijn kast. Normaal hou ik niet van "matchy matchy", maar in dit geval vond ik het wel bij de "cleane look" passen. Dus ik dacht: "Hup maar, voor deze keer:-)" Ik hoop dat jullie het leuk vinden en er inspiratie uit kunnen halen. Kussie!! Xx,

2 opmerkingen: