20.12.13

A-SYMMETRISCH SKIRT

Vandaag offline vs online shopping!! Ik werd door actiepagina.nl voor een geweldige uitdaging gesteld: Welke verschillen ervaar jij tussen het online en offline shoppen? Ik moest bij Zalando een item kopen. Vervolgenseen vergelijkbaar item voor je moeder, vriendin of zus in een gewone winkel. Mijn budget €150. Door deze extra uitdaging is winkelen nóg leuker en vooral doordat ik iemand anders blij mocht maken. Wat trouwens ook fijn is, is dat jij via de Zalando pagina op actie pagina.nl HIER , 12% korting op een aankoop vanaf 75€ Bij Zalando kan scoren. Deze korting is nergens anders te krijgen dan op ACTIEPAGINA.NL Ik ging met mijn Zalando wishlist op jacht bij H&M (voor diegenen die het nog niet wisten: mijn favo merk:-). Daar hing "hij", een zilveren asymmetrisch mini rokje! Hij gaf nog net geen licht. Ik bedacht me ineens dat het 2e artikel ook in andere kleur mocht. Via de handige zoekfuncties op Zalando spotte ik al snel een look a like in het zwart. Zo stylisch die minimal touch!! Deze ga ik combineren met een heavy knitwear.....
Missie geslaagd. Het klinkt heel snel maar ik vond het erg lastig. Reden, tijdnood maar vooral omdat ik artikelen vond die óf ik óf de ander niet leuk zou vinden. Een keuze maken tussen online vs offline kan ik echt niet!!. Online shoppen @ Zalando: Gericht zoeken op merk, model, kleur en prijs wat zorgt voor snelle doelgerichte manier van shoppen. Hou ik van! Belachelijk veel merken. Onwijs veel soorten stijlen. Altijd koopjes. Grootste voordeel: het kan op elk gewenst moment. Er worden veel items op 1 pagina getoond, erg prettig! Nadeel: als je maat is uitverkocht wordt het vaak niet meer aangevuld. Wat ik miste is de “nieuw” functie, 1 overzicht van alle musthaves die nieuw aan de shop worden toegevoegd. Voordelen offline @ H&M Heerlijk met grote plukken kleding de paskamer in. "De leukste items scoren doordat je “twijfelaartjes” gaat passen. Door de stoffen te zien en te voelen, raak ik erg geïnspireerd. Ik ontdek de leukste outfits in dat kleine hokje. Anoniem shoppen zoals bij H&M heeft mijn voorkeur. Waar het personeel niet op je vingers kijkt maar help wanneer jij ze nodig hebt. Een winkel vol met trends van dit moment. Daar kan ik het wel ff uithouden. Ik heb dan ook niet alleen dit rokje gekocht:-) Zalando heeft goede prijzen maar kan niet op tegen de prijzen van H&M. De Sale is begonnen en dan kan het niet op, ook online @ HM.COM!! Wat heeft jouw voorkeur, online of offline? Ik weet 1 ding zeker. Ik houd van allebei!! Fijne avond allemaal, lekker genieten. Dikke kus!!

1 opmerking:

  1. ik vind het zwarte rokje het mooist, maar ik ben wel benieuwd hoe je dat zilveren gaat combineren ;)

    Liefs,
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen